LFS’ye ASSETTO CORSA MODU YAPTIK | OTOBANDA GAZLADIK !!

About the author

Comments

  1. Abi keşke video S2k ile çekmeseydin o mod pek makasa uygun değil yazsaydın bana her zaman kullandığım Lancer Evo Awd onu atardım onu beğenmezsen hallederiz yine ❤️

  2. Ulan mal asetto oynamak istesem asetto oynarim hem onlari benimde kurmam lazim ve tw lazy falan derken oyunu acmak 10 dk surucak

  3. Bende de Asetto corsa var ama sistem yetmiyordu lfs oynuyordum şimdi ekran kartımda bozuldu lfs bile 40 fps 🙂 diğer ay yeni Sistem alıyorum inşallah

  4. Arkadaşlar sunucu açmamızı istiyorsanız emeğe karşılık Video'ya Like atıp destek gösterebilirsiniz! (Discord sunucumuza gelip bu tür haberlerden daha erken haberdar olabilirsiniz!)

  5. Merhabalar Çok GÜzel Bi Video Bende Lfs De Drift Yapıyorum Bende Sizin Ekibe Katılmak Istıyorum Video Zamanlarında Gelebılırım Dc Ye Gelmek Gerekıyorsa Gelırım Cevabını Beklıyorum Seviliyorsun 🙂

  6. Sunucu işini güzel düşünmüşsün kardeşim eğer gezmelik bir harita olursa kendi ekibim ile gelmeyi düşünüyorum hayırlısı olsun senin adına başarılar dilerim

  7. Abi ben normalde og de oynuyorum sıkılıyorum sunucu arıyorum sen seve seve gelirim seviliyorsun abi <3 abi bir de hangi surum olcak ben 0.6R deyim

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *